JeansBlue Dragevingeagat Stackhouse - Jeans Style

tirsdag 16. august 2011




Smykket er laget av tre dragevingeagat-perler i en nydelig blå-hvit farge som utgjør anhenget. Hvite, små glassperler er i en perlerad rundt nakken. Alt metall er forsølvet og nikkelfritt.
Agat er en halvedelsten og alle perlene er ulike. Blå-nyansene varierer, og i de utvalgte perlene i dette smykket er det relativt mye hvitt - det skaper liv og gir et helt unikt produkt!
Forsølvet forlengerkjede bak.
Lengde fra låsen bak i nakken til tuppen av anhenget er ca 24 cm + 4 cm forlengerkjede.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Om meg

Bildet mitt
Hos meg er det så mye som må lages, prøves, læres, som bare MÅ gjøres. Jeg utfolder meg kreativt ved å strikke, sy, lage smykker og fotografere.
Drevet av Blogger.
 

© 2010 GNIST-jewelry