Muslingeskall Stackhouse Armbånd

lørdag 10. september 2011




Muslingeskall Stackhouse Armbånd - Purity

Armbånd i min Stackhouse design - matcher Muslingeskall Stackhouse smykke og øredobber.

Armbåndet er laget av fine perler av utskåret og glatt muslingeskall. Små metallperler og lås i sølvfarget metall.

Lengde ca 20,5 cm

Stackhouse er min egen design - enkle og delikate smykker som ligger fint, er behagelige å ha på og tar seg fint ut! Jeg lager de i ulike halvedelster og farger f.eks hvit jade, agat i ulike farger, rosenkvarts, ametyst osv. Jeg lager ulike øredobber som passer til og eventuellt armbånd..

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Om meg

Bildet mitt
Hos meg er det så mye som må lages, prøves, læres, som bare MÅ gjøres. Jeg utfolder meg kreativt ved å strikke, sy, lage smykker og fotografere.
Drevet av Blogger.
 

© 2010 GNIST-jewelry